Main Labels

3/04/2012

Shopping

Včerejší odpoledne bylo ve znamení nákupů. Naše tradiční cesta do Prostějova byla doprovázená krásným počasím a dobrou náladou. Kromě sportovního obchodu, kde jsem si koupila běžecké kalhoty, jsme provětrali peněženky v GATEu. 
Slevy kam se podíváš. To bych nebyla já, kdybych nenarazila na slevy. Můj zájem se upřel na kalhoty za 148 Kč. Už ta cena křičí "kup mě".  Kromě hnědých plátěných kalhot a béžového basic trička s třičtvrťovými rukávy jsem ulovila také světlé skinny jeansy.  Největší radost mi udělalo lososové krajkované bodičko.  Z  F&F ještě hnědé tričko s černými proužky.  Fotky oblečení se tu objeví v dalším postu. 

Tuto část nákupu platila mamča. Poté nastal můj čas. 
Doplňky.

Na množství nehledím. Pult po mé pravici se plní prstýnky. Ruce musím mít volné. Největší boj svádím s velikostmi, jako tradičně mají jen velikosti S a M. 
Na hromádku přihazuji ještě dva páry náušnic s pírky, po kterých jsem dlouho prahla.
A jako třešničku na dortu volím černé hodinky pro Owly ( k narozeninám :)
Celkem mě tato nákupní horečka vyšla na 386 Kč.
Prsteny po 48 Kč za kus. No nekup to!















Který se líbí vám?
A co říkáte na hodinky?

Jeden pár peříček si přebarvím a napletu do vlasů. Jakou barvuje navrhujete?
Co byste chtěli do Giveaway: kosmetiku, doplňky, oblečení....?




1 komentář:

  1. Did you know that you can shorten your long urls with OUO and get cash for every visitor to your short links.

    OdpovědětVymazat